2018. október 9., kedd

Változás

Sziasztok!
Telefonról írom ezt a bejegyzést, szóval nem ez lesz a legesztétikusabb darab az oldalon, de hát ez van. Tudjátok, amikor elkezdtem ezt a blogot, még tényleg fogalmam sem volt, hogy fog alakulni ez az év, ezért választottam a pénteken a posztolós napnak - gondoltam, jön a hétvége, csak lesz időm a regénnyel és az oldallal foglalkozni. Nos, khm, ez nem jött össze, mint ahogy az utóbbi hetekben észlelhettétek. Az órarendemnek hála eljutottam oda, hogy a hétfő a kedvenc napom, pénteken meg konkrétan meg akarok halni, ráadásul a magánéletemben is történtek változások, amik szintén megnehezítik a fejezetek érkezését.
Viszont. "Az utolsó ecsetvonás" túl fontos nekem ahhoz, hogy ilyen apróságok miatt veszni hagyjam. Benneteket sem akarlak hetekig váratni egy-egy résszel, úgyhogy úgy döntöttem, mostantól CSÜTÖRTÖKÖNKÉNT hozom az új fejezeteket. Szóval két nap múlva jelentkezem - most már tényleg;)

Köszönöm a türelmeteket!

Ölelés, Maja<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése